2010-09-18

我會是怎樣?

星期六要反工,確實係無聊。

股票又無市,反來坐,上吓網,讀吓書。無辦法,受人二分四,係咁架啦。

仲有兩個月就三十歲,感覺好老好無奈,仲有D驚。阿媽話齋,我無屋仔,無老婆仔,無車仔,最大鑊係無人仔,哈哈,死未,諗起都想喊。鬼咩,細個唔俾心機讀書,而家有份工都要謝主龍恩。

我諗好多人都有諗個呢個問題:究竟我喺呢個世界有咩用,點解會有我呢個人呢?我都好想知道呢條問題嘅答案,除左神,有邊個可以解答???

1 則留言:

  1. Well, "我無屋仔,無老婆仔,無車仔,最大鑊係無人仔" 好多八十後都同你一樣啦, 唔駛甘灰嘅. 每個人都有用嘅, 只係你未揾到你自己唧. 你要相信自己可以改變世界, 你先至有能力改變世界!

    上帝做每樣野都有原因. 上帝俾Bill Gate李嘉誠甘有錢, 係因為上帝知道佢地有能力去改變世界. Negative people will only attract negative things and people into their lives. So from now on, THINK positively!!!

    God, 30歲人咋, 唔好話到自己好老餅甘啦! 加油呀, 傻佬. You have to believe in yourself 先得!!有時間, 睇下"secrets"呢本書啦.

    回覆刪除