2010-05-19

我接受唔到嘮....

唔經唔覺,喺度做左差唔多半年。雖然薪金係比以前好,重要喺好HEA,但係就一D野都學唔度,走又唔知走去邊,好絕望。轉行又無經驗,所以決定下年報港大同城大,讀PA-PUBLIC ADMINISTRATION,我真係好想為香港貢獻,改善呢個社會。

當然每個地方都有自己既問題,就澳門呢,十個有九個話澳門人少,容易管理,又成日派錢,比起香港好得多。無錯,上述可能係真,但是我覺得最關鍵嘅原因係當澳門回歸之後,所有野比以前好好多,特別是經濟。我之前去旅行,認識到一家人,喺澳門原居民,話之前被葡牙人管,衰到暈,無樣好。然後就講起廿三條,好似一日就通過,但係完全唔覺有示威。我估澳門人完全知道廿三條係咩一回事,但係佢地知道生活遠比一切重要,而眼見現在生活條件被以前好得多,經濟好左,怨氣自然降低,正所謂針無兩頭利。

但香港就相反,經濟差,政府又唔多掂,抽水就第一,做野安七七,亞唐XX個種態度,諗起就火起。如果佢做左特首,香港人又要習題回憶埋亞曾生。

沒有留言:

發佈留言